mamihlapinatapai - Yàmanade keeles tähendab see - "vaatama teineteisele otsa, lootes, et teine teeb ettepaneku midagi teha, mida mõlemad pooled ihkavad, aga ei söenda teha"
James Sage (2010 roadtrip) - " trip is not about the destination, it is about the journey."
"James Holman (1786-1857), the blind traveller - I see things better with my feet."
"From Santiago AriaS - If life gives you lemons, make LEMONADE
Mark Twains words: Sorrow can take care of itself, but to get true benefit of joy, you must share it :)
Jimi Hendrix said: "When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace"
Meelis Anvelt: Õnn pole rahas, vaid inimestes, kellega seda kulutada :)

Thursday, February 19, 2009

Margaret River

Tere kõik see pere!
Nagu arvata võib olen ma nüüd Margaret Riveris. Margaret River ise on selline mõnus väike linnake, kusagil 5000 püsielanikku. Siin on üks peatänav kus asuvad kõik baarid, poed, hostelid jne. Nii, et kui päeval käia siis tundub, et siin on inimesi küll palju rohkem kui numbrist võiks arvata. Kliima on siin hea. Selline mõnus. Päeval kusagil 25-30 kraadi ja õhtul on veidi külmem, nii et peab ikka pikad püksid jalga panema. Aga mulle sobib, see on rohkem nagu Eesti suvi. Perthis oli 40 kraadi, see oli ikka pisut liiast.
Margaret River - http://www.margaretriver.com/pages.asp?code=500

Margaret River on tuntud kahe asja pärast eelkõige :
Esimene asi on veinid. See on põhjus miks paljud seda kohta külastavad. Siin on fantastilisi veine ja kohti kus neid maista. Ainuüksi ühe tee peal, mida mööda meie sõitsime oli juba kusagil 30 veiniistandust mida külastada. Loomulikult me ka külastasime mõningaid ja tõesti esmaklassilisi veine pakutakse.
Ma arvan, et veiniistanduses tööl olles saan ma ehk mõnegi pudeli ka
koju degusteerimiseks sebida. Eks näis.

Teine asi, mille pärasat Margaret River tuntud on on surfikohad. Siin leidub oivalisi randu, suurepäraste lainetega. Neid on siin päris palju ja ka surfareid on siin päris palju. Näiteks on täiesti normaalne et 65 aastane memm surfib.
Te ei usu mind, checkige seda pilti siis:



Jah, mu eluke siin ei ole üldse paha. Algul ma saabusin siia kahe rootslasega,
Tobiase ja Thomasega. Tobias on jutukam aga Thomas on täiesti vait enamus ajast. Perthist siiasõit kulges peaaegu vaikuses, sest püüe mingitki juttu alustada lõppes tavaliselt lihtsalt ühe silbise vastusega - yes or no. Nii et rootslased on veel endassetõmbunumad kui eestlased. See selleks. Hoopis parem uudis on see, et ma leidsin siit paar eestlast. Õigemini 3 tk. Nende nimed on Matu, Marelle ja Mirjam.
Nad on kusagil siin kuu aega olnud ja leidsid alles nüüd tööd. Igatahes on päris tore eestlastega ka juttu ajada ja Eesti toitu teha ning Eesti nalja. Nii et ma ei ole päris üksi sellel kaugel maal. Eestlased hoivad ikka kokku.

Tööst - hakkan järgmine nädal esmaspäevast tööle viinamarja istanduses ning põhitööks hakkab olema viinamarjade korjamine. Nagu ma aru saan on see nagu sõstarde korjaminegi ainult et oksad ja marjad on suuremad. Põhimõtteliselt ei midagi üle jõu käivat.
Elan hetkel karavan pargis telgis, kuid järgmisest nädalast saan arvatavasti mingisse korterisse. Kus mul saab olema oma tuba ja kus on vast kõige mõistlikum elada - hinna poolest ka.

Nädal aega olen siin Margaret Riveris olnud ja mulle meeldib siin eelkõige ka siinse looduse poolest. Siin on mõnusalt roheline ja vaheldusrikas. Õhtul on põllud täis känguruid ja päeval lendavad pargis ringi suured rohelised papagoid.
Mul õnnestus näha ka kukabarrat või kuidas seda eesti keeles kirjutatakse, ma ei tea.
Aga väga ilus lind ja inimest ei paista ta kartvat, kuna poole meetri kauguselt
ta ära ei lennanud. Siin ta on:


Margaret Riverist veidi eemal on 4-5 suurt koobast, mis on väga vanad ja suured.
Külastasime ühte neist - galgadrupi koobast. See läks kuni 30 m sügavusele ja see oli
päris lõbus ja huvitav. Valgust ei olnud nii et pidime kasutama taskulampe.
Paar pilti ka:


















Ja kõige lõpuks ka üks päikeseloojangu pilt sest ka need on siin väga ilusad. Ma kuulsin, et kõige ilusamad päikeseloojangud pidid olema kusagil kõrbes, sest siis pidid nii maa kui ka
taevas olema ühesugused tumepunased, nii et ei saa enam aru, kus on taevas ja kust algab maa. Aga olge tublid ja mõnusad!

1 comment:

  1. no nii tore lugeda su muljeid,seiklusi ja tutvusi uuega, nii kohtade kui inimestega...:)ja hea ,et eestlasigi kohanud...see on tösi,et omad hoiavad kokku ja omad naljad,jutud ja tegemised kaugel tunduvad lausa super!Igatahes tööindu ja palju,palju meeldivaid asju....alati kui loen tuleb nii KÖVA tahtmine ka seal olla...aga kolmikud oma elus on ka yks suur asi ja iga päev midagist uut ja erinevat......ehki vahel on lausa uhh..uhh..Igatahes kallistame sind kövasti ja auto on sul lahe...jeee ja ilusaid pilte oled pannud!Hea et korteri saaehki telkiminegi on ok aga itte liiga kaua....:)

    ReplyDelete